Forget Your Boyfriend

Nelly Trend - Forget Your BoyfriendNelly Trend - Forget Your BoyfriendNelly Trend - Forget Your BoyfriendNelly Trend - Forget Your BoyfriendNelly Trend - Forget Your Boyfriend´
Forget Your Boyfriend, Nelly.se

Den omtalade skon, Forget Your Boyfriend! Denna sko kan jag säga själv är hur snygg som helst, men för många har redan den. Så för mig blir det inget köp. Hur som helst så finns den i 5 olika färger som ni kan se på bilden; Beige, mörkblå, militärgrön, mörkröd och svart. Jag tycker den beiga och den mörkblåa är snyggast! Min mamma har den svarta, och den ser helt vanlig ut.
Dessa skor, särskilt i svart har varit slut och går som vatten. Den finns inne nu så om ni vill ha den checka hemsidan fort!
Har ni någon favorit bland färgerna? Vad tycker ni i helhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0