Mina läxor

Som sakt så finns det så mycket att göra inom skolan! Här är exempel:

Jag har kemiprov på fredag och jag kan verkligen inget alls, något Hitler arbete till på fredag och det har jag börjat på, teknikläxa tills på fredag och har inte ens kollat på den. Det kanske inte låter så mycket men det är jättemycket och grymt svårt.
Snart ska vi också ha utvecklimgssamtal vilket jag INTE ser fram emot. Läraren sänker bara ens självflörtroende. Och så ska man sitta och försvara sig, så jobbigt. Särskilt när läraren är dum i huvudet, vilket min är. Och hoppas hon säger något bra så jag slipper disskutera med mamma när jag kommer hem. Vilket jag alltid behöver göra.
Men hur som helst.. ska dra lite tidigare än halv 6, bloggar innan jag drar! Kommer förmodligen inte blogga tills imorgon, kankse mobilbloggar om det funkar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0